Journal of International Museum Education / JIMuseumED
DUYURU: Dergimiz 01.01.2022 tarihinden itibaren H. W. Wilson Education Full Text veri tabanında taranmaya başlamıştır.
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi (JIMuseumED), araştırma, inceleme, kritik, derleme ve çeviri makaleleri yayınlamak amacıyla her eğitim seviyesinde müze eğitimini geliştirmeyi amaçlayan uluslararası, hakemli, kar amacı gütmeyen, ücretsiz erişim sunan, çevrimiçi akademik bir dergidir. JIMuseumED, uluslararası literatürde müze eğitimini geliştirmeyi amaçlamaktadır. JIMuseumED, başta müze eğitimi, tarihi mekanlarda öğretim, okul dışı öğretim ve somut olmayan kültürel miras eğitimi olmak üzere dağınık halde bulunan çalışmaları bir platform altında toplayarak bu alanda araştırma yapan araştırmacıların önemli bir başvuru kaynağı olmayı hedeflemektedir. Dergimiz eğitim odaklı her türlü müze, tarihi mekan, örenyeri, bilim merkezi vb. alanlarda yapılan çalışmaları kabul etmektedir. Dergimiz yılda bir kez çevrimiçi olarak yayınlanmaktadır. JIMuseumED'te değerlendirmeyi geçen çalışmalar yeni sayı beklemeden ön görünüm olarak yayınlanmaktadır. JIMuseumED, özgür ve açık erişim yayın politikalarını benimsemektedir.
The Impact of COVID-19 on Museum and The Way Forward to be Resilience - Neel ANTARA & Shuvro SEN
An Interview with Prof. Dr. Ayşe Çakır İlhan on Museum Education - Mehmet Özgür Kızılkaya
Virtual Museum Experiences of Social Studies Teacher Candidates - Genç Osman İLHAN & Ahmet TOKMAK & Veysi AKTAŞ
Researching of Learning and Space Relations in Children's Museum - Selin ATACI
The Role and Importance of Education with Museum in Students’ Choice of Profession and Career Planning - Pınar TAĞRİKULU & Cevdet YILMAZ
Education in Science and Technology Museums - Seval KARAKAŞ
Museology in Spain: From Museum Studies and Museology to Heritology - J. Pedro LORENTE
In alphabetical order;
Austria
Germany
Indonesia
Poland
Spain
Türkiye
United Kingdom
United States of America
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License