avatar
Özgen Korkmaz Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 69 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 146
69 Yayın
34 Hakemlik
146 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğretim Tasarımı

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1378

4

2

1151

0

2

2992

Yayınlar

0

164

Challenges Faced by Teachers during the Covid-19 Pandemic
DOI: 10.51535/tell.1229312
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 161

0

161

0

628

0

427

0

858

1

1031

0

422

1

286

0

530

0

247

0

696

0

411

0

735

0

461

0

915

0

978

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARININ DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE YORDANMASI
Yazarlar: Mahmure Kaya, Özgen Korkmaz
DOI: 10.17943/etku.887659
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 859

0

859

2

2992

0

1241

1

2914

1

3290

0

926

Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer Kılıçkıran, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2918

1

2918

1

1301

2

1151

1

2458

Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Özcan Korkmaz
DOI: 10.17679/inuefd.505200
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2190

0

2190

0

4805

0

885

0

1124

1

3175

Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Murat İnal
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3345

1

3345

0

1406

Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Xuemei Bai
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1689

0

1689

0

984

1

9949

Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu Ebren Ozan, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 420

0

420

Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Ali Oluk , Özgen Korkmaz , Hayriye Ayşe Oluk
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10405

1

10405

0

5388

0

1891

0

4187

Teacher Candidates’ Stem Awareness Levels
Yazarlar: Büşra Buyruk, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 546

0

546

0

6169

New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 341

1

341

Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Halis Altun
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 723

0

723

A Validity and Reliability Study of the SocioVirtualization Perception Scale (SVPS)
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Ertuğrul Usta , İbrahim Kurt
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.01.1.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 313

0

313

0

732

0

2547

Yayınlar

1

0

628

2

0

858

1

0

696

3

0

735

1

0

915

2

0

1241

3

1

1787

Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure Kaya, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3290

10

1

3290

4

2

1151

EBA İçerikleriyle Harmanlanmış Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Merve Kadirhan
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.529721
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2458

10

1

2458

Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Özcan Korkmaz
DOI: 10.17679/inuefd.505200
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2190

8

0

2190

30

1

3175

Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Murat İnal
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3345

7

1

3345

Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Xuemei Bai
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
ATIF 29 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1689

29

0

1689

1

0

403

Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu Ebren Ozan, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 420

1

0

420

Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Ali Oluk , Özgen Korkmaz , Hayriye Ayşe Oluk
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10405

1

1

10405

New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 341

6

1

341

Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Halis Altun
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
ATIF 19 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 723

19

0

723

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.