Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Gökhan Akçapınar
Gökhan Akçapınar
Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
16
9
Yayın
14
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0002-0742-1612
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi
Yapay Zeka
Öğrenme Analitikleri
Eğitsel Veri Madenciliği
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1569
2
ATIF
1
FAVORİ
1569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme analitiği sürecine yönelik modellere genel bir bakış: Kavramsal bir çerçeve önerisi
Yazarlar:
Asuman Önder
,
Gisu Sanem Öztaş
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1163540
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
0
ATIF
1
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Design and Development of an Interactive Video Player for Supporting Formative Assessment in Online Learning
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1286077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
233
0
FAVORİ
233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Students' Formative Test-Taking Behaviors Using Learning Analytics
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Denizer Yıldırım
,
Gökhan Akçapınar
,
Hale Ilgaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1275597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
262
0
FAVORİ
262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme analitiği sürecine yönelik modellere genel bir bakış: Kavramsal bir çerçeve önerisi
Yazarlar:
Asuman Önder
,
Gisu Sanem Öztaş
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1163540
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
1
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Ödev Gönderme Davranışları ile Ders Başarıları Arasındaki İlişkinin Süreç Madenciliği Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Mehmet Kokoç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.711683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
0
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1569
1
FAVORİ
1569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN STEM EĞİTİMİ TERCİHLERİNİN VERİ MADENCİLİĞİ YAKLAŞIMI ile TAHMİN EDİLMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
, Erdal Coşgun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.429785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1587
0
FAVORİ
1587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Dersler için Video Analitik Aracının Tasarlanması ve Geliştirilmesi
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2971
0
FAVORİ
2971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMINDAKİ BENZER ÖĞRENCİ GRUPLARININ KÜMELEME YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.91440
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1786
0
FAVORİ
1786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Akademik Performanslarının Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Etkileşim Verilerine Göre Modellenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.03160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Education Journal
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Annals of Dental Sciences
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Çiğdem Uz Bilgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.740489
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1569
2
ATIF
1
FAVORİ
1569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN STEM EĞİTİMİ TERCİHLERİNİN VERİ MADENCİLİĞİ YAKLAŞIMI ile TAHMİN EDİLMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
, Erdal Coşgun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.429785
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1587
3
ATIF
0
FAVORİ
1587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Dersler için Video Analitik Aracının Tasarlanması ve Geliştirilmesi
Yazarlar:
Alper Bayazıt
,
Gökhan Akçapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413719
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2971
4
ATIF
0
FAVORİ
2971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMINDAKİ BENZER ÖĞRENCİ GRUPLARININ KÜMELEME YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.91440
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1786
1
ATIF
0
FAVORİ
1786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Akademik Performanslarının Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Etkileşim Verilerine Göre Modellenmesi
Yazarlar:
Gökhan Akçapınar
,
Arif Altun
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.03160
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
4
ATIF
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat