avatar
Belgin Bal İncebacak Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 21 Hakemlik 41 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 13
21 Yayın
41 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
13 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Sınıf Eğitimi Yaratıcı Drama proje hazırlama girişimcilik

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN Ersoy, BELGİN Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1036

0

3

1036

Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak , Esen Ersoy
DOI: 10.17679/inuefd.346509
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2864

0

2

2864

0

2

1457

0

1

634

Yayınlar

1

580

0

1961

1

444

Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
DOI: 10.17556/erziefd.992687
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 436

0

436

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 711

0

711

1

279

2

1457

1

1321

Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak , Esen Ersoy
DOI: 10.17679/inuefd.346509
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2864

2

2864

1

2310

OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN Ersoy, BELGİN Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1036

3

1036

1

634

MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1777

1

1777

1

832

1

1437

Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2167

1

2167

Yayınlar

3

0

1961

Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
DOI: 10.17556/erziefd.992687
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 436

2

0

436

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 711

2

0

711

2

1

1321

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2310

4

1

2310

2

1

1437

Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2167

2

1

2167

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.